Wednesday, February 3, 2021

 

    Νομοθέτηση ...  « μια τρύπα στο νερό»

Σε τίποτα δεν ωφελούν την Ανώτατη Εκπαίδευση 

και την Παιδεία οι ρυθμίσεις εκτός από την 

επιβολή αδικαιολόγητης Αστυνομοκρατίας στα Ιδρύματα!!!

 

Υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία των ΑΕΙ  ;;;

ΝΑΙ ...αλλά όχι «να κάνουμε κάτι ,... κι ότι νάναι!!!»

Η Κυβερνητική θεωρία για την Εκπαίδευση που Νομοθετείται,

παραβιάζει κάθε λογική ...

Μεγάλη φασαρία γίνεται – θα γίνει με τις «αλλαγές» , που    ΚΑΜΜΙΑ 

ουσιαστική ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ...

αλλά προβάλλονται μόνο για παραπλάνηση και εντυπωσιασμό.

Τι στόχο έχουμε όταν λαμβάνουμε Νομοθετικά μέτρα ;;;

την βελτίωση της ποιότητας των σπουδών !!!

   ΣΕ ΤΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ;;;

Στόχος μόνος  η αστυνόμευση των Ιδρυμάτων ...

και απειλή στην κοινωνία!!!

                            ... τα λοιπά είναι για δημιουργία εντυπώσεων

1.      Τα θέματα και την Νομοθετική ρύθμιση υποστηρίζει στη Βουλή

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Υπουργός Δημόσιας Τάξης ...

για να επιβάλλει πρωτοφανή Αστυνομικά μέτρα μέσα στα ΑΕΙ...

«Φοβούνται οι καθηγητές να διδάξουν», και  « οι Πρυτάνεις να 

εφαρμόσουν τον Νόμο» λέει ο Υπουργός και γι αυτό θα βάλουν 

ένστολους, ένοπλους αστυνομικούς να φυλάνε τις αίθουσες

διδασκαλίας;;;

Καμιά βελτίωση δεν αναμένεται, από την παρουσία 1000 νέων Αστυνομικών με globs και spray πιπεριού   (μετά από διορισμό)

μέσα στα ΑΕΙ . 

2.     Η κα Υπουργός δηλώνει στην ΕΡΤ,

«ή δεν κάνουμε τίποτα , ή βάζουμε Αστυνομία και ηλεκτρονική 

παρακολούθηση ,και...και ...» μα σε όλα υπάρχει ,και ο «μεσαίος»

δρόμος ... το ξέχασαν ;;; ενώ  στην Βουλή έχει κατατεθεί μια πολύ σοβαρή 

και ολοκληρωμένη πρόταση Νόμου για την ασφάλεια από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.... που μάλλον υποβαθμίστηκε...

Και για την Αστυνομία, «Όχι σε όλα τα Ιδρύματα αλλά όπου υπάρχει

 παραβατικότητα ...» , λέει.... η κα Υπουργός,

Δηλαδή αν δεν έχουμε παραβατικότητα , δεν θα έχουμε Αστυνομία;;; 

Θα ήταν πιο ωφέλιμο για την Εκπαίδευση αν  προσλάμβαναν 1000 γιατρούς ή 1000 Καθηγητές...  

Τα Πανεπιστήμια , όλα τα ΑΕΙ, δεν είναι χώροι που κυριαρχεί η παραβατικότητα και η εγκληματικότητα, όπως γενικεύουν οι  «επιτήδειοι», και είναι απαράδεκτο να δημιουργείται αυτή η εντύπωση και να δυσφημίζονται συλλήβδην τα Ελληνικά Πανεπιστήμια με αφελείς γενικεύσεις . .

3.     Η επιβολή ελάχιστης βάσης , αφ ενός εξευτελίζει την αξία του 

Απολυτηρίου και εξωθεί, φτωχούς και πλούσιους στα Ιδιωτικά 

Ιδρύματα, [αφού εκεί δεν έχει βάση !!! ] ,  αλλά δίνουν ισότιμα πτυχία .

ΔΕΝ γράφεσαι , δεν σου επιτρέπουν να γραφτείς στο Δημόσιο ΑΕΙ

 επειδή δεν είσαι ικανός και αν γραφτείς  «... δεν θα λάβεις πτυχίο

 ποτέ»(κατά την κα Υπουργό) αλλά αν πληρώνεις ,γράφεσαι 

στο Ιδιωτικό και λαμβάνεις ισότιμο πτυχίο ...και νωρίτερα...!!!

Ο καθορισμός βάσης αποκλεισμού... μόνο την αξία του 

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ...(πως έλαβες Απολυτήριο, 

αφού γνώριζες πχ Φυσική για 3,0 ;;;;; ) 

4.     ...και ακολουθεί η διαγραφή φοιτητών που δεν παρακολουθούν ....

και είναι σε αναστολή οι σπουδές τους . Λίγα bits στον δίσκο ... 

Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ όσων φοιτητών δεν ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, αλλά 

ΔΕΝ προκαλούν κανένα εμπόδιο ή ζημία , δεν δημιουργούν κανένα 

πρόβλημα ούτε έχουν κανένα προνόμιο, .... σε τι θα ωφελήσει την λειτουργία;;; ,

  ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ σε τι θα ενισχύσει ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των ΑΕΙ ;;;,

 εκτός από την πρόκληση αντιδράσεων ;;;

 Καμιά ωφέλεια δεν αναμένεται, ούτε και σοβαρή απάντηση δυστυχώς ...

Και... για να διαψεύσουμε τις  υπερβολές ,   

1.      Σε ποιο ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΦΥΛΑΞΗΣ των ΑΕΙ,  ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ;;;  Σε κανένα!!!

2.     Το glob …KAI TA XHMIKA (που είναι όπλα) , TI TA ΘΕΛΕΙ 

ο Αστυνομικός του ΑΕΙ ;;; σε τι θα ωφελήσουν την μάθηση;;;

3.     Ποιος εμποδίζει την Αστυνομία σήμερα να «συλλάβει» 

 τα ναρκωτικά, (με το ισχύον Νομοθετικό Πλαίσιο) αν γνωρίζει 

ότι υπάρχουν ;;; και τι θα αλλάξει μετά τον Νόμο...


     ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ      

               ΟΜΟΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΙ

Πρόεδρος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ

                      ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΙ

              konkoulouris@yahoo.gr

No comments: